شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان
بازدید : 370

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.


نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:44
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید